[TYPO3-UG Dutch] FE User login redirect naar oorspronkelijke pagina?

Bart Veldhuizen [V-INT] bart at v-int.nl
Sun Nov 26 11:16:22 CET 2006

Hi,

ik zit al een tijdje te puzzelen op het volgende:

Stel, ik heb een aantal afschermde pagina's (A, B en C). Ik wil een
gebruiker een mailtje sturen met een link naar deze pagina's, maar
als hij niet is ingelogd moet hij eerst naar de login pagina gestuurd
worden (dit lukt nog ;-). Na het inloggen moet hij terecht komen op
de pagina waar hij had willen komen: A, B of C (dit lukt niet).

Weten jullie of er een extensie beschikbaar is die dit voor me
afhandelt? Instellen van een redirectpagina per gebruikersgroep zoals
eerder deze week werd besproken is hier niet voldoende. Hoewel ik
hier maar drie voorbeeldpagina's noem gaat het uiteindelijk om
honderden pagina's..

Alvast bedankt!

Bart