[TYPO3-UG Dutch] Realurl en begint bij de derde level.

B. el bouchtaoui boubkar at zonnet.nl
Thu Nov 23 23:03:00 CET 2006

Ik heb een site die ongeveer de volgende structuur heeft
Balmain (Root)
|- - Extensions
     |- - Nederland
          |- - Consumenten informatie
          |- - Kappersinformatie
               |- - Fill-In Extensions

Mijn config.baseURL = http://www.balmainextensions.eu/
Ik gebruik realurl voor de het aanmaken van de links. Mijn probleem is dat de links die aangemaakt worden pas beginnen bij het derde level.

Ik verwacht links zoals http://www.balmainextensions.eu/Nederland/Kappersinformatie/Fill-In-Extensions
maar het resultaat wat ik krijg is http://www.balmainextensions.eu/Kappersinformatie/Fill-In-Extensions. Het stukje Nederland in het pad is verdwenen. Ik heb zo ongeveer twee dagen overal gekeken maar heb helaas nergens de oplossing kunnen vinden.

Dit is mijn TS in de main ts (staat op Nederland)
#RealUrl configuration
config.simulateStaticDocuments = 0
config.baseURL = http://www.balmainextensions.eu/
config.tx_realurl_enable = 1
config.prefixLocalAnchors = all

Ik heb een standaard config van het internet gehaald die ik localconf heb gezet.

Weet iemand wat ik fout doe.