[TYPO3-UG Dutch] IE 7

Nico Potvin nico.potvin at kandesign.com
Fri Nov 24 10:05:35 CET 2006

inderdaad,

als wij hier sites maken, gebeurt dit altijd op Mac OS X
en we testen onze sites op Firefox, safari en IE6. (binnenkort ook IE7
en vista)

Aangezien dit de meest voorkomende zijn.
Het is budgetair onmogelijk om alle browsers te testen, dus moeten we
het doen met diegenen die het meeste marktaandeel hebben..

Ik maak mijn sites altijd eerst zodat ze werken in firefox en safari,
valideren en dan ga ik pas tweaken voor IE (omdat die zich niet houden
aan standaarden)
en dit enkel op css niveau. Mijn html werkt altijd op beiden.

de backend van typo3 wordt geladen in firefox, en dit omdat RTE niet
ondersteund wordt in safari.

ik heb zelf nog niet de tijd gehad om te checken wat IE7 met mijn sites
doet (zeeer trage virtual peecee), zal ik hopelijk volgende week weten
te zeggen..

groeten

ncio