[TYPO3-UG Dutch] IE 7

Melvin Struiksma melvin.struiksma at omaha.nl
Fri Nov 24 10:06:05 CET 2006

Inderdaad Mark (en andere lezers),

Het is ook niet raar, maar voor de meeste mensen (die Microsoft enz.. op
de voet volgen)
is het niet begrijpelijk. Het is namelijk zo dat de meeste mensen het
allemaal maar goed vinden.
De meeste mensen zeggen ook met trost: IK heb servicepack 2 met Windhoos
NikxP! Als je ze vraagt wat voor "sp (stuurprogramma)ze hebben.... Tja..
ik persoonlijk vind dat een bedrijf zich moet aanpassen qua pakket aan
de
dingen die ze doen. Bijvoorbeeld, een bank... omdat het hier om een
beveiligingsredenen gaan zou ik als bank (NIET LACHEN) windows 3.11
gebruiken (natuurlijk gaat dit heel moelijk worden), maar daarnaast zal
je qua systeem geen problemen meer hebben.
Ben je een creative bedrijf (zoiets als, webhosting, dtp enz..) dan vind
ik dat je met Linux en FF moet werken. Simpelweg omdat het
stuurprogramma beter is voor de te verrichte werkzaamheden.
Ben je een administratief gebruiken, zoek het dan maar uit wat je
gebruikt... Wordpad, kladblok, Excell, Word, Acces, weet ik veel wat nog
meer... lekker belangrijk wat het pakket dan nog meer kan...

Conclusie is:

Bekijk wat voor pakket jij nodig heb in je zaak. Het maakt veel
verschil. Pakketkwaliteit = Effecient = Effectief = Plezierig werken =
Harder werken = betere omzet = RIJK en lkkr luieren :)(BILL GATES IS UR
ROLE MODEL)