[TYPO3-UG Dutch] Upgrade van 3.7 naar 4.0.2

ben van 't ende [netcreators] ben at netcreators.com
Mon Nov 20 21:46:57 CET 2006

Yoeri Conickx wrote:
> Hallo iedereen.
>
> Ik zou een oude TYPO3 installatie, versie 3.7, willen overzetten naar de
> nieuwste versie, dus versie 4.0.2.
> Kan dit in één stap, of is het beter om eerst naar versie 3.8 over te
> stappen?
>
> Is er ergens meer info te vinden over deze upgrade?
> De meeste info die ik kan terugvinden handelt nl. over de upgrade van versie
> 3.8 naar 4.0.x.

Hoi Yoeri,

Ik zie geen probleem in een upgrade vanaf 3.7 naar 4.0.2. Gewoon doen.
De info voor 3.8 naar 4.0.x is hetzelfde als vanaf 3.7. Pijnloos als je
geen alien extensies gebruikt. Bij een linux install moet je wel iets
aan de symlinks doen, maar dat kan je ook bij de 3.8 info vinden. Wij
hadden zelf bij een aantal installaties eigenlijk alleen problemen met
de extensie CivServ, maar die extensie is inmiddels geupgrade voor
gebruik met TYPO3 4.0.x

gRTz

ben
--