[TYPO3-UG Dutch] Upgrade van 3.7 naar 4.0.2

Yoeri Conickx yoeri at mediamind.be
Tue Nov 21 09:05:47 CET 2006

Hey Ben.

Bedankt voor de info.
Ik ga het er meteen op wagen.

Groetjes.
Yoeri.

-----Original Message-----
From: ben van 't ende [netcreators]
Sent: maandag 20 november 2006 21:47
To: typo3-ug-dutch at lists.netfielders.de
Subject: Re: [TYPO3-UG Dutch] Upgrade van 3.7 naar 4.0.2

Yoeri Conickx wrote:
> Hallo iedereen.
>
> Ik zou een oude TYPO3 installatie, versie 3.7, willen overzetten naar
> de nieuwste versie, dus versie 4.0.2.
> Kan dit in één stap, of is het beter om eerst naar versie 3.8 over te
> stappen?
>
> Is er ergens meer info te vinden over deze upgrade?
> De meeste info die ik kan terugvinden handelt nl. over de upgrade van
> versie
> 3.8 naar 4.0.x.

Hoi Yoeri,

Ik zie geen probleem in een upgrade vanaf 3.7 naar 4.0.2. Gewoon doen.
De info voor 3.8 naar 4.0.x is hetzelfde als vanaf 3.7. Pijnloos als je geen
alien extensies gebruikt. Bij een linux install moet je wel iets aan de
symlinks doen, maar dat kan je ook bij de 3.8 info vinden. Wij hadden zelf
bij een aantal installaties eigenlijk alleen problemen met de extensie
CivServ, maar die extensie is inmiddels geupgrade voor gebruik met TYPO3
4.0.x

gRTz

ben
--