[TYPO3-UG Dutch] Upgrade van 3.7 naar 4.0.2

Thijs Hakkenberg thijs at hakkenberg.com
Wed Nov 22 16:45:41 CET 2006

Okay, ben wel benieuwd wat je bevindingen zijn!

Yoeri Conickx schreef:
> Hallo Thijs.
>
> Meteen upgraden zou ik niet doen.
> Ik dacht een kopie te nemen van de werkende site, maar nog steeds onder
> v3.7.
> En dan die kopie om te zetten naar v4.0.2.
>
> Ik heb al een export geprobeerd, maar die loopt vast.
> Ik krijg alleszins geen bestand dat ik kan opslaan.
>
> Groetjes.
> Yoeri.

Thijs Hakkenberg,

Voorzitter Stichting Ebriositas [ KVK: 34210081, Postbank 4906257]
www.ebriositas.nl <http://www.ebriositas.nl>
Student Natuurkunde UvA
www.uva.nl <http://www.uva.nl>
Systeembeheerder Stichting Varkens in Nood
www.varkensinnood.nl <http://www.varkensinnood.nl>

Contact:
Tel: 06-48761131
www.hakkenberg.com <http://www.hakkenberg.com>