[TYPO3-UG Dutch] RealURL na verhuizing

Harry xboesh at gmail.com
Thu Nov 16 21:33:13 CET 2006

De mod_rewrite is geïnstalleerd. Ik heb drie sites op die Typo3 omgeving
en die worden via zo'n record domein aangeroepen, dus ik denk dat 'm
daar de kneep zit. Want de echte URL zit ergens buiten op het grote www,
ik kan dus op deze interne server niet drie keer http://10. etc  gaan
invoeren.... welke slimmigheid is hier nodig?
Groet,
  /* Harry */