[TYPO3-UG Dutch] RealURL na verhuizing

Bart Veldhuizen [V-INT] bart at v-int.nl
Fri Nov 17 08:13:19 CET 2006

Als ik je goed begrijp moet je de domeinen even in je hosts file
opnemen. Op Windows staan die in /windows/system32/drivers/etc/hosts

Hier moet je dan de volgende regel(s) aan toevoegen:

10.1.2.3 www.mijndomein1.nl
10.4.5.6 www.mijndomein2.nl

etc. Wel even de juiste gegevens invullen natuurlijk, en
waarschijnlijk moet je Internet Explorer even opnieuw opstarten om de
wijzigingen op te pakken.

Succes!

Bart

Op 16-nov-2006, om 21:33 heeft Harry het volgende geschreven:

> De mod_rewrite is geïnstalleerd. Ik heb drie sites op die Typo3
> omgeving
> en die worden via zo'n record domein aangeroepen, dus ik denk dat 'm
> daar de kneep zit. Want de echte URL zit ergens buiten op het grote
> www,
> ik kan dus op deze interne server niet drie keer http://10. etc  gaan
> invoeren.... welke slimmigheid is hier nodig?
> Groet,
>   /* Harry */

Bart Veldhuizen, Veldhuizen Interactive.  Tel: 06-420 67 330
website analyse & advies | content management systemen