[TYPO3-UG Dutch] RealURL na verhuizing

Bart Veldhuizen [V-INT] bart at v-int.nl
Sun Nov 12 11:20:01 CET 2006

Hi Harry,

je kan het ook vanuit phpInfo() zien (op mijn computer althans): maak
een scriptje met de volgende inhoud:

<? echo phpInfo(); ?>

en roep het aan vanuit je webbrowser. Ik zie dan onder het kopje
'Apache2handler' bij 'Loaded Modules' mod_rewrite tevoorschijn komen.
Mod_rewrite is de apache module die zorgt voor het 'omschrijven' van
URLs; zonder deze module gaat RealURL niet werken.

Groet,

Bart

Op 11-nov-2006, om 15:57 heeft Harry het volgende geschreven:

> Oeps, dan moet ik zo'n "eng zwart linux scherm" in zeker.. heb ik niet
> veel kennis van. Ik zal een collega polsen of hij/zij vor mij wil
> kijken.

Bart Veldhuizen, Veldhuizen Interactive.  Tel: 06-420 67 330
website analyse & advies | content management systemen