[TYPO3-UG Dutch] hondje on the run!

Terry Vogelaar tvogelaar at de-mare.nl
Mon Nov 6 10:04:31 CET 2006

Hoi Melvin,

Ik denk dat er geen simpele manier voor is. Je zou elk pootje kunnen
maskeren en apart animeren, maar dat ziet er gaar uit. Natekenen (of
overtrekken) is ben ik bang toch minder werk dan delen van een foto
uitknippen en animeren.

Als je gaat tekenen, vereenvoudig dan de vormen en teken de volgende
delen:
- Kop / romp / staart
- bovenste deel van elke poot
- onderste deel van elke poot
- eventueel zou je de kop en staart ook apart kunnen animeren

Het tekenen is zo gedaan; het animeren is het meeste werk.

Zie je dat echt niet zitten, overweeg dan een gewoon filmpje van een
hond in plaats van een animatie. Flash heeft ook daar prima
ondersteuning voor.

Groetjes,
Terry

Op 6-nov-2006, om 8:27 heeft Melvin Struiksma het volgende geschreven: