[TYPO3-UG Dutch] hondje on the run!

Eef Weenink h.e.weenink at aristo-webdesign.nl
Mon Nov 6 10:28:41 CET 2006

Dag Melvin,

Prima voorstel van Terry,

Je zou daar nog aan toe kunnen voegen:
-	Maak een kort filmpje van een hond, met een beetje dezelfde
beeldhoek /beeldverhoudingen.
-	Uit het filmpje haal je 3-4 frames met de beweging die je nodig hebt
-	Uitprinten, onder je tekening op de lichtbak en je tekening
aanpassen.
-	Nieuwe tekeningen scannen en
-	Je hebt je nieuwe animatie.  (en met goede beeldverhoudinge zodat
het er wat natuurlijk uit ziet)

Succes en groet, Eef