[TYPO3-UG Dutch] hondje on the run!

Melvin Struiksma melvin.struiksma at omaha.nl
Mon Nov 6 08:27:22 CET 2006

Beste lezers,

Dit gaat niet direct over typo3, maar toch zou ik de gene die dit lezen
het volgende willen vragen.

Ik wil van een .jpg in flash een animatie maken. Nu bestaat er volgens
mij geen makkelijke manier om dit te doen.

Ik moet de .jpg een loopbeweging geven, maar doordat de afbeelding (wat
een hond is) als 1 geheel is, zou dat in eerste instantie moeten
betekenen dat ik de afbeelding overnieuw moet tekenen (waar ik niet
zoveel zin in heb, omdat mijn tekenkwaliteiten niet zo denderend zijn).

Weet iemand hoe ik 2d afbeelding van deze hond zodoende (en makkelijk)
kan aanpassen dat ik een realistische loopbeweging kan creeeren?

Mocht je de afbeelding willen zien, laat het even weten per mail
aangezien ik hier geen attachments kan bijvoegen :S.

Alvast bedankt,

Met vriendelijke groeten,

Melvin.