[TYPO3-UG Dutch] PDF generator 2 geen images

Mark Kuiphuis mark at exxtra.nl
Wed Nov 1 11:00:31 CET 2006

Ik ben niet bekend met beider extensies, maar ik heb laatst wel
problemen ondervonden met het genereren van een afbeelding van de eerste
pagina in een PDF bij de "Filelinks" sectie. Ik moest toen het pakket gs
installeren (ghostscript?) onder Linux.

Nadat ik dit gedaan had, werkte dit ook weer! Wellicht dat je deze
dependency mist?
Deze dependency zit niet in Typo3, maar is een binary file op de Linux
server....

Mark