[TYPO3-UG Dutch] PDF generator 2 geen images

Fred Manders fredmanders at gmail.com
Wed Nov 1 09:34:04 CET 2006

De informatie van de pdf_generator2 en ook de informatie bij jullie
nc_pdfgen zegt dat dit stukje code:

temp.pdf = IMAGE
temp.pdf {
  file = fileadmin/template/mediaan/images/pdf_button.png
  stdWrap.postUserFunc = tx_ncpdfgen->makePdfLink
}

genoeg is om hem te laten werken. Maar bij mij doet ie dan nog helemaal
niets. Bij de pdf_generator2 had moest ik dit nog toevoegen:

tx_pdfgenerator2 = PAGE
tx_pdfgenerator2 {
  typeNum = 123
  config.pageGenScript = EXT:pdf_generator2/gen_pdf.php
  config.admPanel = 0
  config.xhtml_cleaning = 0
  config.USERNAME_substToken =
  config.ftu = 0
  config.disableCharsetHeader = 1
  config.prefixLocalAnchors = 0
  50 = CONTENT
  50 < styles.content.get
}

Maar zelfs dan werkt het niet met images. Ik ga er vanuit dat ik ook nog
zo'n stuk code moet ingeven om jullie pdfgen te laten werken? Wie heeft die
code voor mij tot zijn beschikking? Alvast bedankt!

Groetjes Fred