[TYPO3-UG Dutch] PDF generator 2 geen images

Fred Manders fredmanders at gmail.com
Mon Nov 20 09:57:17 CET 2006

Goedemorgen lijst!

Mijn problemen met een PDF generator zijn nog steeds niet opgelost. Heb nu
definitief gekozen voor de PDF generator van Net Creators. Alleen ondervind
ik twee problemen:

   1. De PDF generator verschijnt niet in de extensie manager.
   2. De code om de PDF generator te declareren, wordt bij mij niet
   automatisch aan mijn template toegevoegd (ik ga er wel vanuit dat dit nog
   nodig is of dat ik in ieder geval ergens een verwijzing maak naar het script
   dat de PDF generator gebruikt). Op dit moment gebruik ik de generator van
   Net Creators, maar het script van PDF Generator2:

tx_ncpdfgen = PAGE
tx_ncpdfgen {
  typeNum = 123
  config.pageGenScript = EXT:pdf_generator2/gen_pdf.php
  config.admPanel = 0
  config.xhtml_cleaning = 0
  config.USERNAME_substToken =
  config.ftu = 0
  config.disableCharsetHeader = 1
  config.prefixLocalAnchors = 0
  50 = CONTENT
  50 < styles.content.get
}

Met welke code krijg ik de PDF generator van Net Creators werkend, want ik
mis nu onder andere nog de plaatjes.

Alvast bedankt!

Groetjes Fred