[TYPO3-UG Dutch] Hoe lees ik iets uit / wat doe ik fout

Johan Guijt j.guijt at hccnet.nl
Wed May 10 21:44:22 CEST 2006

Deze code had ik inderdaad ook gevonden op MC Universe maar deed niet wat ik
wil - ga het nu proberen met de IMAGE_RESOURCE optie.
Ik ga hem zo gelijk proberen...
Misschien wil ik wel te veel en veel te snel :-)

Groet,

Johan
"Mark Kuiphuis" <mark at exxtra.nl> schreef in bericht
news:mailman.1.1147263124.6978.typo3-ug-dutch at lists.netfielders.de...