[TYPO3-UG Dutch] radius authenticatie

Bart Boeschen Hospers bart at ourlastyear.nl
Wed May 10 12:52:12 CEST 2006

Beste lezers,

Ik zoek een manier om frontend users te gaan authenticeren tegen een radius server.
Nu heb ik wel wat gevonden voor ldap, maar niet voor radius.

Weet iemand een goede tutorial/manual om een nieuwe authenticatie methode op te zetten voor TYPO3?
Of moet ik in een bestande extentie (ldap oid) gaan duiken en deze proberen aan te passen voor radius? Ik heb dus alwel een script om users te authenticeren tegen radius, alleen deze moet ik dus gaan verwerken in TYPO3.

kleine opmerking, ik mag de gebruikersgevens niet cachen in een database.

Met vriendelijke groet,

Bart Boeschen Hospers