[TYPO3-UG Dutch] rijen om en om kleuren

Frans Saris franssaris at gmail.com
Fri Mar 24 15:58:03 CET 2006

In php zou ik het in ieder geval niet zo doen :)

Het ging nl. om het wisselen van class namen.
Maar ik heb het nu tijdelijk handmatig opgelost, dus je moet zelf er aan
denken dat je om en om een rij van de goede kleur kiest.

Ben helaas nog niet genoeg thuis in TypoScript om dit anders op te lossen.
Wat volgens mij ook een oplossing had kunnen zijn is om in TypoScript een in
php gedeclareerde functie te schrijven die aan de hand van een globale
variabele bijhoudt welke kleur (class) het is.

Frans

Op 24-3-06 heeft Daniel Doesburg <typo3 at doesburg.biz> het volgende
geschreven: