[TYPO3-UG Dutch] Error! : The page is not configured! [type= 0][]

Chris Kievid chris at 3rdmillennium.nl
Tue Mar 14 13:19:31 CET 2006

krijg net deze error: "Error! : The page is not configured! [type= 0][]"
op al mijn paginas, terwijl ik wat simpele variablen in Constants field
aan het aanpassen was.

Iemand enig idee wat ik kan doen om dit te fixen. Heb reeds geprobeerd
nieuwe template aan te maken, maar geen effect. Heb reeds gecontroleerd
of de template wel was gechecked als 'root'. (is het geval). Ook de
eerste pagina van sute staat als 'is root of website' gechecked. Mijn
include static velden missen geen items.

andere ideeen hoe dit op te lossen

(post hem idd even dubbel (naast english list) daar ik echt geen andere
oplossing kan vinden)