[TYPO3-UG Dutch] rijen om en om kleuren

Daniel Doesburg typo3 at doesburg.biz
Fri Mar 24 14:07:34 CET 2006

Harry schreef:
> Zoiets..?
> $a = 0;
> while ($row = mysql_fetch_row($result))
> {
> $kleur = ($a++ % 2) ? "#ffffff" : "#E9F2FF" ;
> echo ("<tr bgcolor=\"$kleur\" >");
> etc..

Dit lijkt meer op PHP dan op typoscript. En als je een PHP oplossing
zoekt adviseer ik om eens te kijken hoe Kasper dat doet met zijn
CD-Album op de betreffende video's.

Als het "gewone" text-content is kom ik niet verder dan om de
achtergrond in "zebra" te spuiten. Eventueel maak je die voor een aantal
fontgrootten.
Je weet ook nooit hoe en waar de tekst in de browser van een fe-user
afgebroken wordt.

Ik vind dit een zeer interessante, maar heel moeilijke vraag.

Laat je weten Frans hoe je het uiteindelijk opgelost hebt?

Daniel