[TYPO3-UG Dutch] Juridische code mist

Ric van Westhreenen | alterNET Internet BV ric at -NO-SPAM-alternet.nl
Tue Mar 21 15:22:03 CET 2006

thx Sander. Mooie uiteenzetting. Ik neem aan dat deze (oid) ook op de
portal komt?

@kevin: de soep wordt niet zo heet gegeten als geserveerd ;). Zoals
Sander het zegt het draait om inspiring people, en het werkt een beetje
tegen je als je de copyright notice weglaat, dan wel verplaatst...

Ric

--
---
Met vriendelijke groeten, kind regards,