[TYPO3-UG Dutch] Juridische code mist

Sander Vogels sander at netcreators.nl
Tue Mar 21 15:09:15 CET 2006

Hoi allemaal,

Ik stuur wel even persoonlijk een email naar Kevin om een en ander uit
te leggen. Verder over de copyright notice:
- volgende de GNU/GPL mag je copyrightnotices van de auteur nergens
weghalen;
- Kasper keek hier in 2004 wat soepeler tegenaan maar na wat gedonder
hebben we de teugels weer aangehaald; het mag dus niet. Denk niet hier
een eigen interpretatie aan te kunnen geven, zelfs de juristen van
Versatel snapten onmiddenlijk dat het auteursrecht geen ruimte voor
interpretatie laat;
- ik heb inmiddels een nieuwe copyright notice geschreven, te bewonderen
in 4.0. Daarin ook definitief afscheid van 'get.content.right' en
vervangen door het nieuwe motto (geen slogan) 'Inspiring people to share'.
In het kader van dat laatste, inspiring people to share doe je niet met
flamen natuurlijk dus blijf svp altijd vriendelijk en beleefd op de list
tegen elkaar, ellende genoeg elders in de wereld.

Thanks again,

Sander