[TYPO3-UG Dutch] Juridische code mist

Kevin Renskers kevin at dauphin-mm.nl
Tue Mar 21 13:26:23 CET 2006

> Tja, en als ik dan een berichtje lees dat iemand 35 sites heeft gebouwd
> in T3, echter geen lid is van de Association, niet bekend is in de
> community en in feite nog niets heeft teruggedaan, behalve een code
> verplaatsen - wat not done is en los staat of iets legaal is of niet -,
> tja dan vind ik het nog coulant van Daniel hoe hij daar mee om springt.

Ik heb in korte tijd heel veel in Typo3 gewerkt en erg veel geleerd van
dit mooie systeem. Ik begin nu verder te kijken dan puur de sites maken,
dus community enz. Je moet er een keer mee beginnen, en ik doe dat nu
pas ja. Als je daar een probleem van maakt, prima...

Ik als persoon heb geen behoefte ergens lid van te worden, dat moet het
bedrijf waar ik werk maar doen. Dat wij niks hebben teruggegeven heb ik
uitgelegd; de 2 extensies die we zelf hebben gemaakt zijn niet geschikt
voor het publiek.

Verder zit ik in eigen tijd wel vragen te beantwoorden van andere
mensen. Nog niet zo veel nee, maar het begin is er.

Dus get off my back.

Op deze manier wordt een community niet echt aantrekkelijk gemaakt.