[TYPO3-UG Dutch] Juridische code mist

Ric van Westhreenen | alterNET Internet BV ric at -NO-SPAM-alternet.nl
Tue Mar 21 12:58:32 CET 2006

Het enige dat je dus bereikt is dat je je buiten de community plaatst.
Gezien de gratis hulp die deze en gene krijgen, mag je daar wel wat voor
terug doen. En dat is in feite de gehele boodschap.

Let wel, je mag een CMS gebruiken dat zich meet met pakketten van rond
de 20.000 Euro. Daar hoef je niets voor te doen.

alterNET, Netcreators, Junior Senior en nog een aantal andere partijen
in de TYPO3 community Nederland maken zich heel sterk voor TYPO3 en
geven veel terug. In uren en in geld. Ik weet dat Daniel dat kan beamen.

Tja, en als ik dan een berichtje lees dat iemand 35 sites heeft gebouwd
in T3, echter geen lid is van de Association, niet bekend is in de
community en in feite nog niets heeft teruggedaan, behalve een code
verplaatsen - wat not done is en los staat of iets legaal is of niet -,
tja dan vind ik het nog coulant van Daniel hoe hij daar mee om springt.

Ric

--
---
Met vriendelijke groeten, kind regards,