[TYPO3-UG Dutch] Juridische code mist

Kevin Renskers kevin at dauphin-mm.nl
Tue Mar 21 15:35:13 CET 2006

> thx Sander. Mooie uiteenzetting. Ik neem aan dat deze (oid) ook op de
> portal komt?
>
> @kevin: de soep wordt niet zo heet gegeten als geserveerd ;). Zoals
> Sander het zegt het draait om inspiring people, en het werkt een beetje
> tegen je als je de copyright notice weglaat, dan wel verplaatst...

Zoals al veel vaker gemeld: dit was niet mijn keus en ligt volledig
buiten mijn handen.

Ik heb zelf ook een typo3 installatie draaien op dualdot.nl (mijn
weekend bedrijfje zeg maar). En zie: ik zelf heb het ook niet verplaatst.

Ik heb met Sander gemaild en bij deze zou ik deze discussie af willen
sluiten :)

Kevin