[TYPO3-UG Dutch] Page-type External URL

Kevin Renskers kevin at dauphin-mm.nl
Tue Mar 21 10:14:54 CET 2006

> Maar omhels nu dan ook de community-gedachte van TYPO3 "Inspiring people
> to share" en laat hier vaker je neus zien. Om ook anderen te kunnen
> helpen. Want als jij een doorgewinterde TYPO3 gebruiker bent, zoals je
> zegt, en je kent de naam van Sander Vogels niet, dan heb je je aan de
> community nog niet zoveel gelegen laten liggen.
> Dan weet je bijvoorbeeld ook niet dat Sander al twee keer een landelijke
> TYPO3 dag georganiseerd heeft. Waarvan de laatste 2 weken geleden was.
> Waar onder andere Kasper een inspirerende voordracht gehouden heeft.

Ik ben net een jaartje bezig met typo3, en ben sinds een maandje of 2
ook de mailinglijsten aan het volgen. En zoals je al zei, ik heb
ondertussen meerdere posts gemaakt. Om andere mensen te helpen, niet
alleen om vragen te stellen.

En die laatste typo3 dag wist ik wel van, maar kon ik helaas niet heen.

> De oudste bijdragen van jou aan de Nederlandse en Engelse lijsten
> dateren van hooguit twee/drie weken terug.
> Een goed begin, hou dit vol.

Ehh sure.

> Dus niet alleen komen als je in de problemen zit, maar ook je best doen
> om van TYPO3 (meer dan een CMS!) een succes te maken. Bijvoorbeeld ook
> door de door jullie gebouwde extensies terug te geven aan de TYPO3
> community.

Like I said: ik heb ondertussen al meerdere mensen een antwoord gegeven
(vooral op de engelse lijst). Verder heb ik 2 extensies gemaakt maar die
zijn niet geschikt voor publiek gebruik. Er is dus niet veel "terug" te
geven.

> Dit weekend heb ik de persoonlijke pagina van Kasper [1] vertaald. En
> als je iets vertaalt dan lees je het echt goed. Daarin zet Kasper zich
> af tegen  mensen die alleen maar nemen. En eerlijk gezegd heb ik bij jou
> (of dmm) dat gevoel een klein beetje.

Ehhh omdat ik hier een vraag stel, en jij erachter komt dat de typo3
credits zijn verplaatst in onze typo3 installatie? Ik heb eerlijk gezegd
het gevoel dat jij snel conclusies trekt.

> Ook zegt Kasper iets over mensen die doen voorkomen of TYPO3 van hen is.
> Denk er nog eens over na om het copyright commentaar weer z'n ereplaats
> aan de kop van de pagina terug te geven s.v.p.

Zoals ik al zei is die beslissing niet aan mij. Als het aan mij had
geleden zou die niet verplaatst zijn hoor.

> Van Ric heb je al gehoord dat het in het kader van SEO geen probleem is.

En van andere mensen hoor je weer van wel :) Either way, not my call.

> In elk geval, mede namens Sander (denk ik), welkom op de mailinglist en
> bij de TYPO3 familie.

Nou, toch bedankt haha
Kevin