[TYPO3-UG Dutch] Page-type External URL

Daniel Doesburg [netcreators] typo3 at doesburg.biz
Tue Mar 21 09:17:13 CET 2006

Kevin Renskers schreef:
> Hehe, eindelijk de boosdoener gevonden:
>
> TCEFORM.pages.target.disabled = 1

Fideel dat je dit toch meldt.
Als het veld wel in de db staat, zoals ik uit een ander mailtje begreep,
moet het toch wel zoiets als dit zijn. Of door "iemand" of door een
stoute extensie in een verstopt TSconfig veld ingevoerd.

Ja, die zoekfunctie ben ik in de loop van de tijd ook steeds meer gaan
waarderen.

Succes verder.

En eh, Sander Vogels is de typehead van TYPO3 in Nederland.
Als je een beetje deze mailinglist volgt kom je hem vanzelf wel eens tegen.
Overigens is het volgen van deze lijst altijd aan te raden.

Nu ben jij er door geholpen. We hebben in elk geval pogingen gedaan om
je te helpen. En twee weten meer dan één.
Maar omhels nu dan ook de community-gedachte van TYPO3 "Inspiring people
to share" en laat hier vaker je neus zien. Om ook anderen te kunnen
helpen. Want als jij een doorgewinterde TYPO3 gebruiker bent, zoals je
zegt, en je kent de naam van Sander Vogels niet, dan heb je je aan de
community nog niet zoveel gelegen laten liggen.
Dan weet je bijvoorbeeld ook niet dat Sander al twee keer een landelijke
TYPO3 dag georganiseerd heeft. Waarvan de laatste 2 weken geleden was.
Waar onder andere Kasper een inspirerende voordracht gehouden heeft.

De oudste bijdragen van jou aan de Nederlandse en Engelse lijsten
dateren van hooguit twee/drie weken terug.
Een goed begin, hou dit vol.

Dus niet alleen komen als je in de problemen zit, maar ook je best doen
om van TYPO3 (meer dan een CMS!) een succes te maken. Bijvoorbeeld ook
door de door jullie gebouwde extensies terug te geven aan de TYPO3
community.

Dit weekend heb ik de persoonlijke pagina van Kasper [1] vertaald. En
als je iets vertaalt dan lees je het echt goed. Daarin zet Kasper zich
af tegen  mensen die alleen maar nemen. En eerlijk gezegd heb ik bij jou
(of dmm) dat gevoel een klein beetje.

Ook zegt Kasper iets over mensen die doen voorkomen of TYPO3 van hen is.
Denk er nog eens over na om het copyright commentaar weer z'n ereplaats
aan de kop van de pagina terug te geven s.v.p.
Van Ric heb je al gehoord dat het in het kader van SEO geen probleem is.

In elk geval, mede namens Sander (denk ik), welkom op de mailinglist en
bij de TYPO3 familie.
TYPO3: Inspiring people to share

[1] http://typo3.org/community/people/kaspers-korner/

Met vriendelijke groeten,