[TYPO3-UG Dutch] Page-type External URL

Daniel Doesburg [netcreators] typo3 at doesburg.biz
Tue Mar 21 10:55:02 CET 2006

Goed, nog 1 opmerking en dan stop ik met dit onderwerp:

> Ehhh omdat ik hier een vraag stel, en jij erachter komt dat de typo3
> credits zijn verplaatst in onze typo3 installatie? Ik heb eerlijk gezegd
> het gevoel dat jij snel conclusies trekt.

Nee, omdat jij al meer dan 35 sites gebouwd hebt in TYPO3 en ik jouw
naam en en de naam van je bedrijf (okay, het bedrijf waar jij werkt)
eigenlijk nog nooit ben tegengekomen in de community.
(Kan ook aan mij liggen)

Maar vanaf nu reken ik je (jullie) er helemaal bij.
Je weet dat er binnenkort een portal komt voor de NL/BE gebruikers?
Ook jouw inbreng is daar welkom.

Groeten,

Daniel