[TYPO3-UG Dutch] Extensies tt_news en direct mail vragen

rian orie [meyson] rian at meyson.nl
Thu Mar 16 10:47:46 CET 2006

Hallo,

Ik probeer in Typo3 voor standaard gebruikers de rechten volledig(er) te
maken binnen de tt_news extensie, ik kan hier nergens iets over vinden
binnen de tt_news manual, of op het internet.. Zoek ik misschien niet
goed genoeg?

Het probleem: Admin gebruikers hebben binnen tt_news een hoop velden die
de standaard users niet hebben, namelijk:
- Start (datum)
- Stop (datum)
- Acess (toegangs rechten)
- Archive date
- Language
- Subheader
- No automatic pagebreaks for this record

Ik zit echt met mijn handen in mijn haar, want vooral de
start/stop/archive/subheader velden zijn belangrijk voor gebruikers, in
wil niet iedereen een admin gaan maken..

Wat betreft Direct Mail, het zou erg mooi zijn als ik binnen deze
extensie een standaard site/adres in kan stellen waarvan de nieuwsbrief
gemaakt moet worden. In de extensie manager roept Direct Mail dat er een
update gedaan moet worden van de database/tabellen, als ik dan op "Make
updates" druk verdwijnt het overzicht, maar de volgende keer dat ik daar
terug kom staat alles er weer..

Wie o wie? Enig idee? Alsiblief!

Rian Orie