[TYPO3-UG Dutch] Extensies tt_news en direct mail vragen

Daniel Doesburg [netcreators] typo3 at doesburg.biz
Thu Mar 16 14:09:16 CET 2006

rian orie [meyson] schreef:

> Het probleem: Admin gebruikers hebben binnen tt_news een hoop velden die
> de standaard users niet hebben, namelijk:
> - Start (datum)
> - Stop (datum)
> - Acess (toegangs rechten)
> - Archive date
> - Language
> - Subheader
> - No automatic pagebreaks for this record
>
> Ik zit echt met mijn handen in mijn haar, want vooral de
>
> Wie o wie? Enig idee? Alsiblief!
>
> Rian Orie

Ik begrijp weer eens iets niet. Wie mij langer kent weet dat zelfs
iemand met een dikke kop een klein snapvermogen kan hebben.

Bij mij, en voor zover ik weet is dat al minstens sinds versie 3.7 zo,
staan die gewoon in de "Allowed excludefields" van de groep.

Dat is daar, waar je al die andere velden ook hebt "aan" gezet.
Staan ze er niet tussen? Gaan ze weet "uit" als je ze "aan" gezet hebt?

Kortom, probeer je probleem wat duidelijker te maken, want zo is het
voor mij geen probleem. Zo kan ik je dus ook niet helpen.

Groeten,

Daniel