[TYPO3-UG Dutch] tt_news opnemen in indexed search

Diederik van Veen crz_06 at hotmail.com
Tue Mar 14 14:59:11 CET 2006

Als ik dit in mijn Constant zet: plugin.tt_news.allowCaching = 1 , dan
moeten news items toch gewoon gecached worden. Echter ik zie ze niet bij
zoek opdrachten.

Hoe kan ik in de BE checken of ze wel gecached zijn, ik zie nl bij
tools/indexing alleen Typo3 pages en wat externe docs.

(vervolg vraag: hoe kan ik extrene documenten die niet meer bestaan van mijn
indexed search cache lijst verwijderen, anders dan alles te verwijderen).