[TYPO3-UG Dutch] Error! : The page is not configured! [type= 0][]

Patrick Broens patrick at patrickbroens.nl
Tue Mar 14 15:30:39 CET 2006

He Chris,

De module Web > Template > Template Analyzer heeft dit enigzins
ingebouwd. Hier zie je de fouten (dus ook de missende bracket) en een
klein beetje syntax highlighting. Alleen is het inderdaad jammer dat je
dit niet meteen tijdens het invoeren ziet. Ik heb vernomen dat er wel
pogingen naar gedaan worden, maar wat hier de status van is weet ik niet.

Patrick Broens