[TYPO3-UG Dutch] RTE & Apple MacIntosh

Rob De Vries spam_this at pandora.be
Wed Mar 8 13:43:23 CET 2006

Gefeliciteerd Filip,

zal wel fijn zijn om eindelijk eens op een echte computer te werken ;)

(voor er een win/osx flame war onstaat,  zelf jaren op pc gewerkt, sinds
paar maand op mac overgstapt. beide systemen zijn even goed/slecht )

ivm RTE probleem, rudy heeft het al beetje verteld,  de standaard RTE
werkt niet op mac.
de rte-htmlarea wel (weet wel niet in safari)

Nu gebruik zelf nooit safari, zeker niet om te developen.
Firefox is dan niet de stabielste browser, maar zijn development kit is
onmisbaar voor mij.

En als je in de toekomst nog eens met een paar mac vragen zit, je mag me
steeds mailen.
denk dat ik zeker nog een paar goede mactips voor je heb om de
'overstap' makkelijker te maken.

grtz
Rob