[TYPO3-UG Dutch] RTE & Apple MacIntosh

Bas v.d. Wiel bas at extranet.kompas-media.nl
Wed Mar 8 11:43:20 CET 2006

Hallo Filip,
Je gebruikt waarschijnlijk de standaard RTE. Deze werkt uitsluitend
onder Internet Explorer voor Windows. Je kunt wel een alternatieve RTE
uitkiezen uit de extension repository. HTMLArea wordt vanaf TYPO3 4.0 de
nieuwe standaard, dus het lijkt me verstandig als je je daar als eerste
in verdiept.
HTMLArea werkt met een veel groter aantal browsers op verschillende
platforms. Je zult bijvoorbeeld zien dat je onder Windows XP met Firefox
ook je huidige RTE niet zult kunnen gebruiken..

Veel succes!

Bas