[TYPO3-UG Dutch] RTE & Apple MacIntosh

Mark Kuiphuis mark at exxtra.nl
Wed Mar 8 15:42:14 CET 2006

Bedoel je dan Typo3 gerelateerde Mac-tips of Mac tips in het algemeen?
Ik heb zelf ook net sinds vandaag mijn nieuwe Macbook Pro en het is dus
inderdaad de bedoeling dat ik ook daarmee Typo3 sites ga ontwikkelen.
Voor zover ik nu kon zien (net ingelogd met Firefox op Mac) kon ik nog
niet direct spannende dingen ontdekken (al wel RTEhtmlarea geinstalleerd
als default RTE)....maar die zullen er ongetwijfeld nog komen...

Groeten, Mark

P.S. Als je IE gewend bent, dan is Firefox in mijn ogen een veel
stabielere browser dan IE.