[TYPO3-UG Dutch] Search box op alle paginas met alleen TS

Diederik van Veen crz_06 at hotmail.com
Sun Mar 5 22:52:54 CET 2006

Wil een search box op alle paginas, maar niet de macina searchbox extensie
gebruiken. Ik vond deze oplossing echter dit werkt niet.
(http://www.typo3wizard.com/en/snippets/cool-stuff-typoscript/ts-basierte-searchbox-fuer-indexed-search.html)

Doe letterlijk wat hij doet. Copy de code naar mijn constant en verander ID.
, copy de code naar mijn setup, en volgens mij hoef ik hier niks aan te
passen (behalve pad naar search.gif). Maar ik zie geen search box
verschijnen. Ben ik toch iets vergeten? heb ###SEARCH### geprobeerd toe te
voegen in template, maar dit doet ook niks

Trouwens hoe kan ik via deze manier de searchbox plaatsen in mijn template