[TYPO3-UG Dutch] TYPO3 User Group Dag 2006

Arjen Hoekema - Decorboo arjen at decorboo.nl
Mon Mar 6 15:44:28 CET 2006

De Typo3 UG dag 2006 was inderdaad een groot succes. De workshops waren
super en de speech van Kasper was natuurlijk een hoogtepunt van de dag
en heeft volgens mij iedereen een geweldige boost gegeven!

Verder kan ik niet wachten tot de nieuwe Typo3 portal voor Nederland
online komt, dat zag er veelbelovend uit. Moet er nog veel werk gedaan
worden? Kunnen we helpen?

Complimenten voor de organisatie, volgend jaar kom ik zeker weer!

Met vriendelijke groet,

Arjen Hoekema (arjen at decorboo.nl)