[TYPO3-UG Dutch] Search box op alle paginas met alleen TS

Daniel Doesburg [netcreators] typo3 at doesburg.biz
Sun Mar 5 23:18:49 CET 2006

Beste Diederik,

Nu kan ik allerlei vragen gaan stellen.
Bv. als je een text-object maakt lib.searchbox, wordt die dan wel afgebeeld?
Als dat zo is kan het probleem nooit groot zijn. Als dat niet zo is moet
je dit voorbeeld aan de kant leggen en je eerst wat meer verdiepen in TS.
Nu heb ik een donkerbruin vermoeden dat het laatste het geval is. Daarom
zou ik je willen vragen om eerst eens de Modern Template Building
handleidingen goed door te werken. Lezen en DOEN!
Mocht je problemen hebben met het Engels dan zijn er ook Nederlandse
vertalingen van. Neem de moeite die door te lezen en na te bouwen.

Werk je met TemplaVoila lees dan *vervolgens* ook de handleiding
Futuristic Template Building door en volg (nabouwen!) die helemaal.

Heb je dan nog vragen, dan kun je ze in elk geval duidelijker/gerichter
stellen.

Groeten,

Daniel Doesburg