[TYPO3-UG Dutch] nieuw veld in tt_address

Patrick Broens patrick at patrickbroens.nl
Fri Mar 3 20:12:09 CET 2006

Sorry, ik heb twee tabellen door elkaar gehaald. Voor fe_users zijn
genoeg uitbreidingsextensies. Voor tt_address kom ik er ook geen meer
vinden.

Ik neem aan dat je zelf geen programmeerervaring hebt. Om een tabel in
de database met een extra kolom uit te breiden is het heel eenvoudig.
Probeer eens een keer de Kickstarter. Als je er hierna nog niet uitkomt,
wil ik hem eventueel wel voor je maken.

Patrick