[TYPO3-UG Dutch] nieuw veld in tt_address

Barbara van Schepen bvschepen at home.nl
Fri Mar 10 12:17:51 CET 2006

Hoi Patrick,

Ik ben nu zover dat ik de velden 'voornaam' en 'tussenvoegsel' er in heb,
maar ze staan in het plugin-element helemaal onderaan, en ik wil ze
natuurlijk voor achternaam hebben. Hoe doe ik dat?

Groetjes,
Barbara

p.s. Ik heb wel programmeerervaring :)

"Patrick Broens" <patrick at patrickbroens.nl> schreef in bericht