[TYPO3-UG Dutch] nieuw veld in tt_address

Barbara van Schepen bvschepen at home.nl
Fri Mar 3 11:38:05 CET 2006

Ik kan er maar één vinden,  sg_address en die voegt wel erg veel velden toe
die ik niet nodig heb. Hij gebruikt trouwens ook niet mijn bestaande address
records, dus die moet ik dan opnieuw aanmaken. En kan ik die wel gebruiken
in DirectMail?

Je zei dat er genoeg bruikbare extensies zijn. Welke zijn er nog meer?

Bedankt,
Barbara

"Patrick Broens" <patrick at patrickbroens.nl> schreef in bericht
news:mailman.1.1141326488.13259.typo3-ug-dutch at lists.netfielders.de...