[TYPO3-UG Dutch] tt_news image recht uitlijnen

Patrick Broens patrick at patrickbroens.nl
Sun Jun 25 20:56:50 CEST 2006

Hi Jordan,

Voor een goede doelensite zou ik het erg belangrijk vinden dat alles in
CSS gebouwd wordt en niet middels tabellen. Zo'n site dient toch wel te
voldoen aan accessibility voorwaarden. Je moet toch wel toegeven dat de
gebruikte HTML wel erg old-skool is. (HTML 4.0 Transitional????)

Mag ik jullie erop wijzen dat het CMS TYPO3 is en niet Talpa/Babeln,
zoals aan de onderzijde van elke pagina wordt getoond. Iets in de trand
van 'ontwerp en realisatie: Talpa/Babeln' is prima.

Wat betreft de plaatsing van de image, hierin heeft Ben helemaal gelijk!

Patrick