[TYPO3-UG Dutch] tt_news image recht uitlijnen

ben van 't ende [netcreators] ben at netcreators.com
Sun Jun 25 17:57:23 CEST 2006

Jordan van Bergen wrote:
> We hebben op dit moment tt_news draaien via <table> layout waarbij geldt dat
> in de single view in een extra kolom <td> het plaatje behorende bij een
> nieuwsitem wordt getoond. So far so good.
>
> Echter wil ik het plaatje nu niet meer in een <td> hebben maar rechts gaan
> alignen zodat deze "in de tekst" wordt opgenomen waardoor de tekst onder het
> plaatje zodra er ruimte is doorloopt. Ik krijg dit echter op geen enkele
> manier voor elkaar.
>
> Als je wil zien hoe het er nu (niet) uitziet:
> [...]

Hoi Jordan,

Ik kan uiteraard niet anders dan je eerst te wijzen op de voordelen van
het gebruik van CSS based layout ;-) Een simpele float: right op je
image lost dat al op. Anyway....je kan toch de marker NEWS_IMAGE voor
NEWS_CONTENT zetten en dan alsnog die CSS gebruiken binnen je table?

Wat is trouwens de reden dat je geen CSS based layout voor jehele
website gebruikt? Als je wilt dat je site goed vindbaar is is dat alleen
al een goede reden.

Groeten

Ben
--