[TYPO3-UG Dutch] tt_news image recht uitlijnen

Jordan van Bergen jordanvanbergen at gmail.com
Sun Jun 25 16:33:19 CEST 2006

We hebben op dit moment tt_news draaien via <table> layout waarbij geldt dat
in de single view in een extra kolom <td> het plaatje behorende bij een
nieuwsitem wordt getoond. So far so good.

Echter wil ik het plaatje nu niet meer in een <td> hebben maar rechts gaan
alignen zodat deze "in de tekst" wordt opgenomen waardoor de tekst onder het
plaatje zodra er ruimte is doorloopt. Ik krijg dit echter op geen enkele
manier voor elkaar.

Als je wil zien hoe het er nu (niet) uitziet:
http://www.goededoelenwereld.nl/index.php?id=117&tx_ttnews[tt_news]=1004&tx_ttnews[backPid]=114&cHash=88c6c4c01d

Iemand een suggestie?

Groeten,
Jordan van Bergen