[TYPO3-UG Dutch] IM hack - PNG

Thijs Hakkenberg thijs at hakkenberg.com
Thu Jun 15 15:10:40 CEST 2006

Ja, het is ook een beetje kort door de bocht, maar ik heb er zelf maar
een server voor neergezet.
Ik stel ook als minimum-eis voor een organisatie dat ze óf een hoster
hebben die aan mijn eisen voldoet, óf bij mij hosting afneemt.

En wat de database export/import betreft; dat zou gewoon goed moeten
gaan? Ik heb het eerlijk gezegd nog niet gebprobeerd... anderen wel? Ik
wil het wel eens gaan testen.

Groet,

Joris Sartorius schreef:
> Is natuurlijk een beetje een dooddoener, maar je hebt wel gelijk.
> Ik heb zelf ook een provider die dit wel ondersteund, maar deze website is
> voor een bedrijf dat zelf hosting aangevraagd heeft, zonder ooit advies te
> vragen.
> Ik kan inderdaad wel overwegen om het naar mijn eigen provider over te
> zetten, maar dat geeft ook nogal wat problemen, ik heb het laatst ook al
> geprobeerd namelijk.
> Ten eerste kan ik via de Export functie (naar .T3D) niet exporteren, dan
> krijg ik een lege pagina te zien. De provider denkt er niet aan om enkele
> [...]

Thijs Hakkenberg,

Voorzitter Stichting Ebriositas
www.ebriositas.nl

Student Natuurkunde UvA
www.uva.nl

Systeembeheerder Stichting Varkens in Nood
www.varkensinnood.nl

Contact:
tel: 06-48761131
www.hakkenberg.com