[TYPO3-UG Dutch] IM hack - PNG

Ries van Twisk typo3 at rvt.dds.nl
Thu Jun 15 14:12:48 CEST 2006

Joris,

waarom installeer je IM niet in een pad binnen jouw typo3 omgeving?
zie hier voor de download:
http://sourceforge.net/project/showfiles.php?group_id=20391
Dan insalleer you dus IM zelf op je eigen server als static gecompileerd
binary.

Een hele hoop providers snappen toch niets van beveiliging en er is een
redelijke kans
dat je wel een 'executable' kan starten op deze manier.

Groet,
Ries

Ries van Twisk
Freelance Typo3 Developer