[TYPO3-UG Dutch] IM hack - PNG

Joris Sartorius joris at sartorius.net
Thu Jun 15 14:06:21 CEST 2006

Is natuurlijk een beetje een dooddoener, maar je hebt wel gelijk.
Ik heb zelf ook een provider die dit wel ondersteund, maar deze website is
voor een bedrijf dat zelf hosting aangevraagd heeft, zonder ooit advies te
vragen.
Ik kan inderdaad wel overwegen om het naar mijn eigen provider over te
zetten, maar dat geeft ook nogal wat problemen, ik heb het laatst ook al
geprobeerd namelijk.
Ten eerste kan ik via de Export functie (naar .T3D) niet exporteren, dan
krijg ik een lege pagina te zien. De provider denkt er niet aan om enkele
limieten op te schroeven oid.
Het enige wat ik dus kan exporteren is de MySQL database. Het importeren
daarvan gaat alleen weer moeilijk bij mijn eigen provider (wat wel op te
lossen is). Maar ik weet niet of ik dan een stabiel resultaat krijg als ik
een database compleet over zet.

Nouja, ik hoop nog steeds op een oplossing van het zwarte PNG probleem.

Joris