[TYPO3-UG Dutch] SQL error

Peter Nocker peter.nocker at gmail.com
Wed Jun 14 21:18:37 CEST 2006

By the way: NULL en een lege waarde zijn niet hetzelfde.
NULL betekent meer iets als "geen gedefinieerde waarde".
Een lege waarde is een waarde die leeg is ( bv spatie of '' ).
Indien je waarde NULL gebruikt kun je ok geen vergelijkingsoperatoren
gebruiken als =,>,< of wat dies meer zij. Gebruik dan de operators IS of IS
NOT.
Zie ook:
http://dev.mysql.com/doc/refman/5.0/en/working-with-null.html.

grtz,