[TYPO3-UG Dutch] SQL error

jean-pierre at defeyter.net jean-pierre at defeyter.net
Wed Jun 14 15:36:46 CEST 2006

Auto-Incrementis aanwezig in de tabel
ik zie eigenlijk geen reden waarom column TSconfig niet Null mag zijn
Ik heb manueel een record in de tabel toegevoegd zonder inige waarde
ingevuld en dit werkt perfect: auto-increment +1 en de rest 0 of blanco

blijkbaar moet dit vanuit TYPO3 verboden worden, maar ik zou niet weten waar
het is trouwens typo3 4.0 waarover ik spreek

mvg
Jean-Pierre Defeyter

Dit is de oorspronkelijkt tread:

Bij het maken van een nieuws pagina krijg ik volgende foutmelding

2: SQL error: 'Column 'TSconfig' cannot be null' (pages:NEW448db5ad47505)

Als ik content aan een pagina wil toevoegen krijg ik een soortgelijk error

Kan iemand mij op weg helpen waar ik moet zoeken

Jean-Pierre Defeyter